Interneto puslapio peržiūrų skaičius

Žaidimai

Žaidimas – vaiko gyvenimo ir ugdymosi būdas. Pats žaidimas – kūrybinis procesas, sąlygojamas laisvos, savanoriškos vaiko veiklos. Jis iškyla kaip laisva erdvė, kurioje atsiskleidžia nevaržoma, spontaniška vaiko prigimtis, mąstymas, vaizduotė. 




Žaidimo pavadinimas: ,,Siūlas ir adata‘‘
Didaktinė užduotis (žaidimo tikslas): Lavinti vaikų ištvermę, miklumą, reakcijos greitį, didinti judėjimo aktyvumo lygį.
Vaikų amžius: 3 – 4 m.
Vaikų skaičius: Visa grupė.
Aplinka ir priemonės: Laukas
Žaidimo eiga ir taisyklės: Visi žaidėja stojasi į eilę ,,traukinuku“, t. y. laiko vienas kitą už liemenį  arba už pečių. Tokiu būdu gaunamas ,,siūlas“. Išrinktas vedėjas stojasi kolonos pradžioje ir tampa ,,adata“. Žaidimas pradėdamas, kai ,,adata“ bėga, sukdama kilpas ir tempdama kitus žaidėjus – ,,siūlą“ – paskui save. Žaidimo esmė: ,,adata“ turi nutraukti ,,siūlą“ arba jį supainioti.
Žaidimo pabaiga: Žaidimas baigiasi, kai ,,siūlas yra nutrauktas arba supainiotas.




Žaidimo pavadinimas: ,,Surask segtuką‘‘
Didaktinė užduotis (žaidimo tikslas): Lavinti vaikų smulkiąją motoriką, lytėjimą, greitą reakciją.
Vaikų amžius: 4 – 5 m.
Vaikų skaičius: Visa grupė, vaikai padalinti į grupes po 2.
Aplinka ir priemonės: Grupė, skalbinių segtukai, šalikai.
Žaidimo eiga ir taisyklės: Vienam iš poros vaikui yra užrišamos akys. Tuomet auklėtoja kitam vaikui prisega segtukų ant viso kūno (taip padaro su visais likusiais vaikais. Tuomet po duoto starto vaikai pradeda ieškoti ant savo porininko segtukų. Kuomet vaikas, ant kurio yra susegti segtukai, pamato, kad ant jo nebėra segtukų šaukia ,,nebėra!‘‘, tuomet auklėtoja ateina ir patikrina.
Žaidimo pabaiga: Laimi ta pora, nuo kurios greičiausiai yra nusegami segtukai



Mokytojo ir vaiko kelionė...